Friday, May 28, 2010

Balit dari..?????

tiga jam nunggu, hari makin panas mbak kata sidak global warming, mun dpt sik pakey baju keluar, ahh.. keluar ajak mbak bujang keluar, kakya ambik omo, carik tempat ber aircon kdeong bujang nak meli present pakey anak buah nya, sik kisah asal aku keluar dari rumah ku yg semakin panas, time driving aku perasan ada lelaki yg merokok mbak anaknya yg lagik kecik, mendukung anak nya, nya merokok, and nya mbak anak nya kira2 2 tahun mcm ya la, ur smoking and ngembak anak ko di dada.. gila ka apa???? asap rokok masok lubang hidong anak nya kenak sik sakit hidong anak nya!!!!, have u heard about cancer bro!!!! or smoking infront of your children is bad for your children health!!!!!cancer bro,..kecik2 menhidu asap ya, second hand smoker are more worse than org yg merokok..hmm.. sik hal.. tandahkan..'spring jom' kata bujang, ok! padah aku, otw ke spring aku nangga tepi jeraya depan ada sigek kawasan perumahan and org tok depan rumah nunok api pakey bakar daun2 kering...ari panas, nang gila la ko tunok agik api.. aku sik paham apa dlm otak sidak tok???? sik tauk ka sidak tgh global warming tok and ozon bumi makin nipis, ko tunok ko agik daun ya,,..the gov should ban this action.. sepatut nya ada cara lain nak buang, sik semestinya bakar or memandok... mun maseh la mcm tok ready jak duration pakey bumi and pakey aku packing sebab aku nak lari ke bulan..

2 comments:

  1. urang yg tunok api ya nang xda berutak lh.ptg tek, ingtku ada kebakaran.paduhal org bakar smpah xjauh dr area bt.4 sia..caken!

    ReplyDelete
  2. hahaha..sama kes kita..dah hari semakin panas tok..hehehe

    ReplyDelete